Hibajegy kezelő
Ide írhatsz...

Informatikai hibabejelentő.
OsTicket használati útmutató
Azért, hogy a kéréseket és a hibabejelentéseket hatékonyabban és gyorsabban tudjuk
kezelni, bevezetésre került az OKFÖ előírásai alapján az OsTicket hibajegy kezelő
rendszert.
Mostantól minden egyes hozzánk befutott bejelentéshez tartozik egy egyedi jegyszám,
amelynek segítségével nyomon követheti a bejelentése állapotát, illetve kiegészítheti azt.
Minden bejelentett és lezárt jegy archiválásra kerül, hogy bármikor elérhető legyen a
jövőben.
Minden esetben informatika érintettség esetében hibajegyet kell leadni. Kérjük telefonos
hívás esetén is előzőleg adják le a kitöltött hibajegyet és a levélben kapott számmal
tudnak hivatkozni az esetre. Figyeljék a visszaküldött válaszleveleket, mert ott
munkatársunk az igény teljesítéséhez vagy a hiba elhárításához további adatokat kérhet.
Felhívjuk figyelmüket, hogy munkaidőn kívül bejelentett sürgős hibákkal az ügyeleti
telefonszámon hívják az informatika ügyeletes dolgozóját.
A telefonon és az alábbi e-mail címre érkező bejelentéseket központosítjuk:
- informatika@peterfykh.hu (informatikai hibabejelentések, szolgáltatás kérések,
hozzáférés igénylések, engedélykérelmek)
Tehát az e-mail-es hibabejelentésen túl az eddig telefonon történő bejelentéseket is
ebbe az új rendszerbe (OSTicket) integráljuk bele!
Hibajegy feladása az alábbi módon történik:
Az OSTicket használatához a https://intranet.peterfykh.hu oldal bal oldali menüsorában
található "Informatika Hibabejelentő" pontra kattintva lehet eljutni. Az oldal közvetlenül a
https://hibajegy.peterfykh.hu/ címen érhető el.
Első lépésként ki kell választani a Kórházat, majd az új hibajegy feladásához kattintson az
"Új hibajegy nyitása" fülre. A kórház kiválasztásánál figyeljen, mert hibás intézmény kiválasztása
esetén az informatika nem kapja meg a bejelentést.